środa, 26 sierpnia 2015

Koszyki i inne duperele...

Wakacje to mój czas ..
Nie muszę rano wstawać, chyba że biegam po parku.
Poświęcam się wszystkim pracom artystycznym. Uwielbiam robić na drutach oraz szydełku. 
Praca dla cierpliwych. Skądże !!! Każdy może spróbować i przekonać się. Jak to się robi?
Najlepiej zacząć od szydełka. Jest proste niż druty. Oczywiście od grubego, aby efekt był szybszy.

Moje prace, prawie wszystkie, mają praktyczne zastosowanie



Są różnej wielkości


Detale i wykończenie najważniejsza rzecz


Etui na telefon ma  słodki kolor


pięknie wygląda w dłoni
idealne do prania


na duperele  ...


sakiewka 


Trzymam w niej biżuterię

Moje prace to również szale, kominy, czapki Smerfetki
Wstawię zdjęcia jak tylko odnajdę w komputerze.gdzie są


Lubię rozmawiać na temat moich prac. Każdy chce poznać opinię innych na swój temat.
Uwielbiam to stwierdzenie, gdy rozmawiam z kimś obcym, że robię różne rzeczy, takie tam duperele na szydełku oraz na drutach i słyszę "naprawdę, a ja myślałam że robią to tzn na szydełku i drutach stare babki, takie co mają kota" Ten stereotyp obalam.
Nie jestem stara :) i mam psa mops!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz