niedziela, 23 sierpnia 2015

Szyszki z duszą artystyczną

Już wcześniej pisałam o wspaniałych szyszkach, które wykorzystuję do robienia dekoracji. Wcześniej muszę zebrac to co mnie interesuje. Piękne okazy przywiozłam sobie z wakacji w górach. Dużo szyszek modrzewiowych oraz sosnowych zebrałam w parku.

.
Zebrane szyszki nabierają mocy ponieważ muszą być suche. Najlepiej rozłożyć je w chłodnym miejscu. Musiałam zebrać dużą ilość ponieważ część z nich jest przeznaczona na dekoracje świąteczne, które własnoręcznie wykonuję. 
Niewielka część szyszek jest dla dzieci, które będą wykonywały prace na zajęciach plastycznych. Może w tym roku będę miała możliwość prowadzenia zajęć artystycznych z młodzieżą i będą wykorzystane w 100%. Oczywiście przedstawię tutaj różne prace plastyczne.

Póki co, moje szyszki przechodzą kilka etapów, zanim staną sie piękną dekoracją świąteczną.


Niewątpliwie szyszka jest wdzięcznym materiałem dekoracyjnym. Niestety jest to praca bardzo czasochłonna. Cierpliwość zostaje wynagrodzona, gdy patrzę na efekty mojej pracy.


To jest dopiero wykonanie w 50%. Są w kolorze starego zlota i srebra.
Choinki naszykowane do dekoracji.
Zawsze mam z tym problem, jak dekorować???
Jakie kolory będą w tym roku najbardziej cieszyć się zainteresowaniem?

A może zamiast choinki


Bombka albo taka kula świąteczna


Srebrna  


Złota  bombka?
Każdy woli coś innego.
Choinki i bombki w różnych dekoracjach. Klasycznych i tych delikatnych.


Moje dekoracje świateczne będzie można zakupić, kiedy tylko będą zrobione.

Przede mną jeszcze długa droga do wykonania dekoracji choinek i bombek.
Ale będzie to czas najprzyjemniejszy ponieważ efekt końcowy będzie pięknym zaskoczeniem.
Gdy skończę dekorować, pochwalę się tutaj moimi pracami.
Zaproszę do mojego magicznego świata dekoracji !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz