czwartek, 20 sierpnia 2015

Owocowa rozkosz... smaku

Uwielbiam lato...
Ciepłe dni , dużo słońca i ogrom różnego rodzaju owoców i warzyw.
Zawsze mam mnóstwo pracy mimo, że są to dla mnie wakacje.
Robię różnego rodzaju ciasta , sorbety i sałatki. Oczywiście wszystkie w wersji light.
No cóż jestem łasuchem, który dba o formę ale pewnych rzeczy sobie nie odmawiam.
Moje ulubione

maliny 
dziś jako dodatek do sernika na zimno
(przepis na sernik na zimno podałam)
będę łączyła ze smakiem truskawkowej galaretki


Maliny ułożone pokryte zostaną galaretką




Spód sernika na zimno zrobiony z serków Danio waniliowych
smakowo najlepsze - sprawdziłam


Cały przepis na sernik na zimno jest taki sam jak podałam wcześniej. 
Zamieniam tylko owoce , które są zatopione w galaretce.


Oprzeć się pokusie - Never !!!

Zastanawiam się - czy jestem tym co jem ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz