poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Nadchodzi śliwek czas

Jak wiadomo śniadanie to podstawa. Zawsze wprowadza mnie w dobry nastrój i daje energię do działania. Dlatego też, dzisiaj rozpoczęłam od pięknych owoców w kolorze fioletowym.


Mocno energetyczna sałatka owocowa
śliwki pokrojone połączyłam z pokruszonymi chrupkami żytnimi


Do tej pięknie wyglądającej sałatki dodałam kilka łyżek jogurtu


To dopiero !!! Poezja smaku !!!


Śliwki lubię gdy są duże i słodkie, najlepiej smakuje Opal i Rana. Bardzo dobrze odchodzą od pestki.
Te gatunki kupuję na ryneczku. Jestem stałą klientką gdy zaczyna się sezon.
Oczywiście dżemy śliwkowe i kruche ciasto ze śliwkami.
 Moje ciasto kruche zawsze wychodzi, wystarczy zmieniać owoce i za każdym razem jest inne.


Chwilowo  nie będę robiła smakowitych potraw - sałatek oraz ciast, ponieważ wyjeżdzam.
Będę  wypoczywać oczywiście aktywnie oraz tworzyć artystyczne prace ręczne.
Niebawem wraca,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz