środa, 8 lutego 2017

Z miłości do ...

Z miłości do prowadzenia wszelkich działań plastycznych
z dziećmi i nie tylko :)
powstała duża, pełna różnorodnych serc,
bardzo kolorowa praca.



Nikt nie używał gotowego szablonu
dlatego powstały tak różnej wielkości i kształtu serca
Moi uczniowie wykonali własnoręcznie serduszka, 
wycinali nożyczkami z bloku rysunkowego i technicznego.
Potem oklejali czy też kolorowali
Ja przyklejałam
Posługiwali się różnymi narzędziami.
Serca ozdobione różnymi technikami z bibuły, pasteli suchych i olejnych.
Prace moi uczniowie wykonali na całej 1 godzinie lekcyjnej

Moje dzieci na zajęciach stworzyły pracę z miłości... do plastyki.



sam napis ART został wycięty z gazety

Ekspozycja prezentuje się na jednej ze ścian w korytarzu szkolnym.
Format plakatu A 1

Uczniowie w klasach starszych wykonali kartki okolicznościowe
z okazji Walentynek.

Ten wpis nie powstałby gdyby nie pomoc mojej koleżanki ze szkoły
zrobiła zdjęcia i przesłała do mnie
Mnie infekcja tak rozłożyła, że nie byłam w stanie nawet zdjęcia zrobić...
Iwonka - Bardzo dziękuje

Wkrótce
Zapraszam na kolejną odsłonę Walentynek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz