niedziela, 29 listopada 2015

Szyszka w roli głównej.

Dekoracje świąteczne zawsze pochłaniają mój czas. Uwielbiam je tworzyć. Najbardziej lubię efekt końcowy mojej pracy. Jest to mnóstwo godzin, o których inni nie mają pojęcia.

Na początek zaczynam od stoików wykonanych z szyszek, jak też samych szyszek, które są dekoracją na świątecznym stole.
Potem nadchodzi czas na coraz trudniejsze dekoracje świąteczne.















Takie stroiki z powodzeniem można wykorzystać jako inspiracja do zajęć artystycznych z młodzieżą. Oczywiście zaczynam od najprostszych aby każdy mógł samodzielnie wykonać.



 


Niezbędne są:
 szyszki, tasiemka ozdobna srebrna lub złota, koraliki lub kryształki, lakier spray srebrny lub złoty
Najważniejszy klej na gorąco.



Ten jest w kolorze srebrnym.
Szyszki mocowane są do kawałka  kory brzozy. Następnie lakieruję, by móc dekorować.
Dekoracja z koralików srebrnych i zielonych w odcieniu morskim. Dodatkowa dekoracja to wstążeczki z tasiemki szyfonowej srebrnej wiązane srebrną nitką.

Również srebro połączone z czerwienią.


Niekoniecznie moje zestawienie kolorystyczne.

Bardzo ciekawie prezentują się stroiki mocowane na kuli styropianowej.






Są bardziej pracochłonne ale efekt dekoracyjny jest znacznie większy.
Pięknie prezentują się w połączeniu z innymi dekoracjami.
Muszą być wtedy, w tej samej kolorystyce co pozostałe.
Moja kula jest w komplecie z choinką w tym samym kolorze.


Ta dekoracja, również w połączeniu z dużą choinką w tej samej kolorystyce.




Na koniec wszelkich stoików, króluje 

szyszka na okrągło




Stroik - wieniec - zawieszka na drzwi każdy nazywa inaczej.

Jeśli ktoś chciałby wiecej wiedzieć, z chęcią odpowiem na wszelkie pytania.


Mam nadzieję, że inspiruje do twórczych działań.
Do dzieła...

Niebawem choinki świąteczne w roli głównej.

Również
Moje dekoracje, które u mnie będą królowały w tym roku
Zapraszam do obejrzenia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz