środa, 11 listopada 2015

Szukam ... inspiracji

Kolejny jesienny dzień, przybliża mnie do wspaniałego czasu jakim są ... święta.
To zaczarowany czas. Magia działa na wszystkich. Czaruje kolorami, zapachami, uczuciami.
Ale zanim to nastąpi...
Wpierw muszę mieć inspirację do działania i tworzenia  rzeczy pięknych, doskonałych.
 Inspiracja niezbędna dla mnie jak powietrze...
Bym mogła tworzyć dekoracje i prowadzić zajęcia artystyczne.


Zabrałam ze sobą koszyk , pojechałam w piękne miejsca w konkretnym celu.


Kosz wypełniłam  różnościami natury

Pobiegłam



złapałam ...  zmysły poczuły , oczy dostrzegły kolor

natura zaczarowała



 Gałązki brzozy w roli głównej
Otaczający świat inspiruje najbardziej.

Chwilkę potrwa zanim przedstawię dekoracje 
...
inspirowane naturą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz