niedziela, 30 października 2016

Minimalizm mojej kartki świątecznej

Kartka A-5, gałązki brzozy, nitka złota, cekiny
Tak naprawdę, powstało coś z niczego





 Dużo cierpliwości i jest... 


Chciałam zrobić coś niekoniecznie szablonowego i z czegoś innego niż gałązki.

I nagle olśnienie...




Tutaj użyłam falistej tektury: srebrna i granatowa, którą pocięłam na gilotynie
 wyszła całkiem efektownie

A potem...


Użyłam patyczków, nitki złotej i

Wszędzie królują kokardki wykonane ręcznie z tasiemki satynowej 


Kokardka złożona i przewiązana  nitką brokatową w kolorze kokardki.
Mnóstwo cierpliwości i ... wszystko tworzy dekorację



Tutaj wykorzystałam małe guziki na kartce falistej

Oczopląs, może trochę
a efekt dekoracyjny uzyskany

Nie potrzeba wiele, wystarczy coś z niczego

Mam nadzieję, że niektórych inspiruję
życzę mnóstwo cierpliwości w wykonaniu kartek świątecznych

Coś z niczego jest bardzo czasochłonne !!!

Jeśli ktoś chciałby zapytać
zapraszam, chętnie odpowiem na pytania

Wkrótce przedstawię kartkę świąteczną 
do samodzielnego wykonania
przez  mojego ucznia
młodszego i starszego
Z czego i jak ma samodzielnie ją zrobić
Zapraszam za kilka dni do obejrzenia
Jasmina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz