piątek, 28 października 2016

Dekoracja dla...

Dekoracje świąteczne  do samodzielnego wykonania 
przez moich cudownych uczniów.
Coraz bliżej święta i
Tak sobie myślałam ...


 choinka +sizal - delikatna kompozycja

zaproponuje do zrobienia na zajęciach dodatkowych
(uczniowie klas IV-VI oraz gimnazjum)
również  inna

 wersja trudniejsza
choinka +makaron- dla cierpliwych uczniów






















Niezbędne do wykonania:
- karton do stworzenia stożka (A-4)
- sizal (włosy anielskie) można kupić w sklepie florystycznym
- makaron np świderki
- koraliki
- wstążki
- klej magiczny
- lakier lub farba akrylowa do malowania choinki z makaronu

Choinka sizalowa do wykonania przez uczniów podczas 45 minut!!!


Miałam dużo czasu na myślenie, ponieważ choroba mnie chwilowo dopadła

Dla moich młodszych uczniów 
zrobiłam choinki, aby użyli techniki zwanej wydzieranką lub wyklejanką

 Są to wykonane odręcznie rysunki przeze mnie
do zrobienia ksero dla moich uczniów,
by mogli użyć techniki wydzierania lub wyklejania

Oczywiście będę prezentować prace moich uczniów po wykonaniu dekoracji
Najważniejsze, jest to, że   
Oni samodzielnie zrobią pracę plastyczną

Do zobaczenia wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz