poniedziałek, 27 marca 2017

Dekorować każdy może...

Dekorować każdy może...
Na pewno każdy powinien spróbować
wtedy dokładnie można poznać ...
ile czasu zajmuje wykonanie prostej dekoracji i sprawdzić swoje możliwości


Wystarczy wykorzystać stare doniczki-osłonki
dodać kolorowe pióra
od razu efekt gotowy


Pióra klejone na  magiczny klej :)

Najbardziej pracochłonna część dekoracji to...
ozdobić elementy ze styropianu
Moje dekoracje potraktowałam lekko
brokatem...


Przepis na dekoracje:
Na początku ozdoby styropianowe maluję białą farbą akrylową. Należy odczekać. Potem etapami maluję klejem i sypię brokat na miejsca pokryte klejem.
Pokrywam ozdobę styropianową kilkakrotnie brokatem.
Jeśli są miejsca mniej obsypane (źle) to ja wtedy użyłam lakiery w sprayu i na te miejsca dodatkowo kładę brokat.


Klej, który jest rewelacyjny do takich rzecz...
Jedyna wada - wysycha w ciągu 12 godzin :) w zależności od grubości nałożenia

Lubię dekoracje, które mają element natury 
dlatego wykorzystałam 
mech :)
wiem, wiem jest pod ochroną
ale to mech z mojej działki :)
i wyszło tak...


Następnym razem -
Pisanki po japońsku
Sztuka origami w ozdobach 
Czyli co mogą stworzyć dzieci 
pod okiem nauczyciela

Zapraszam serdecznie!!!

2 komentarze: