niedziela, 20 listopada 2016

Dekoracja ... świąteczna - słone ciasteczka

Kilka tygodni i już...

Pragnę powiedzieć niektórym, że zrobienie 
prostych plastycznych rzeczy 
zajmuje troszkę czasu,
Czasami zbyt dużo jak to się niektórym wydaje

Oczy same się śmieją gdy patrzę 

W rzeczywistości wyglądają jeszcze piękniej
Efekt końcowy możliwy był dzięki mojej cierpliwości
Najpierw upiekły się według przepisu (masa solna) podałam poprzednim razem

Długo schły w piekarniku 3 godziny w temperaturze 80-100 stopni
Następnie zostały przeze mnie pomalowane farbami akrylowymi


Były matowe domki bez okien i drzwi a choinki bez łańcucha złotego.

Oczywiście kolorowane z dwóch stron , brzegi również malowane złoty akrylem.

Następnie przyszedł czas aby pięknie i delikatnie mieniły się ze wszystkich stron

Użyłam do tego gliterów (brokat złoty w sprayu)




Aby uzyskać piękny efekt końcowy  wow ;)
użyłam lakieru bezbarwnego z połyskiem 
dzięki temu uzyskałam wspaniały efekt końcowy























Następnym razem będzie ...

Więcej moich dekoracji świątecznych

Serdecznie zapraszam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz