wtorek, 17 maja 2016

Kleks inspiruje...

Praca z kleksem zawsze mnie inspirowała. Dla mnie jako nauczyciela daje ogromne możliwości kreatywne myślenia i uruchamiania wyobraźnię moich uczniów. Dla niektórych uczniów jest to rodzaj trudnej pracy plastycznej.Czas przeznaczony na zastanowienie się co do wykonania pracy był dość długi.

Z tego myślenia i wyobraźni powstały wspaniałe prace plastyczne.

Kleksy robiłam różnego rodzaju-przykładowy poniżej. 
Tworząć kleksy stosowałam tusz do pieczątek lub farbę do tkanin.
Wykonałam kleksy pędzelkiem.
Chwilkę czekałam, by wyschło lub nadmiar usuwałam dotykając ręcznikiem papierowym.






Prace z kleksem w odcieniach szarości zostały stworzone przez moi uczniów gimnazjum.
Czas wykonania prac plastycznych wynosił powyżej 45 minut. 
Mogę sobie na to pozwolić, ponieważ prowadzę blok dwugodzinnych zajęć artystycznych.

Niestety, nie zawsze mam ten komfort czasowy w pracy z uczniami.





Kolorowe prace zostały wykonane przez uczniów klas IV-VI.
Kreatywność i wyobraźnia na wysokim poziomie.
Bardzo ciekawie wykonane.
Staram się zawsze, aby uczniowie pracowali indywidualnie.

To tylko część prac wykonanych przez moich uczniów.

Mam nadzieję, że Wy też będziecie świetnie się bawić,
tworząc prace z kleksa.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz